از آخرین باری که سری به این وبلاگ زدم چهار سال می گذرد. ده سال از زمانی که شروع به نوشتن در این وبلاگ کردم گذشت. در طی این سالها اتفاقات زیادی افتاد...
رها کردم، پاره کردم زنجیرها را و پر کشیدم
به امید آزادی، رشد و تعالی همه ما، همه انسانها.
(نگاهی به کامنت ها و سوالها کردم. خوشحالم که این وبلاگ در ارتقای آگاهی کمکی کرده است.)
ما را در سایت اسکیزوفرن، بهمن ویرانگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25