مطلب زیر نمونه ای از دهها نظر مشابه است. مرسی از همه برای پیغام ها.
"من یک پزشک هستم.حقا که هیچ کتابی به اندازه رنج نامه شما نمیتوانست این بیماری و علایمش را توضیح دهد. بسیار زیبا توضیح دادید خصوصا مواردی که قبل از ازدواج دیده بودید اما متوجه نشده بودید.
هرگاه در خلوت خود به خاطر این استرسهایی که بهت وارد شده به سرنوشت گله کردی ..این را به یاد بیار که خدا زندگیت رو بهت بخشیده وگرنه این افراد در عودهای بیماری دست به دیگرکشی هم میزنند
البته خودت الان یه پا دکتری.
زندگی شادی رو از امروز برات ارزو میکنم"
ما را در سایت اسکیزوفرن، بهمن ویرانگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15